پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛نیاز امروز جامعه وفاق و همدلی است و همه باید این اصل مهم را مدنظر خود قرار دهند.

ثبت نام ۲ نامزد برای انتخابات مجلس خبرگان در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری ساعتی پیبش در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از ثبت نام 2 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در فرمانداری شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

خدابخش مرادی نافچی افزود: در حالی که از ساعت 8 صبح امروز ثبت نام کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده، دو کاندیدای این انتخابات با حضور در فرمانداری شهرکرد برای این انتخابات ثبت نام کردند..

مرادی نافچی از اعلام اسامی افراد ثبت نام شده برای کاندیداتوری مجلس خبرگان در استان خودداری کرد و با بیان اینکه انتخابات مظهر انسجام ملی است، گفت: نیاز امروز جامعه وفاق و همدلی است و همه باید این اصل مهم را مدنظر خود قرار دهند.

 وی در توصیه ای به کاندیداها، حامیان آنها و ستادهای انتخاباتی متذکر شد: توجه به قانون و سرلوحه قرار دادن اصول قانونی در رفتار، گفتار و برنامه های کاندیداها می تواند فضای انتخاباتی را به سمت وحدت و همدلی سوق دهد.

شایان ذکر است، نام نویسی از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری تا2 دی ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان در چهارمحال و بختیاری می توانند با مراجعه به فرمانداری شهرکرد نام نویسی کنند. از چهارمحال و بختیاری، تنها یک نفر به مجلس خبرگان رهبری راه می یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.